Gyakran Ismételt Kérdések
Ha holnapra szeretnék rendelni, meddig kell leadnom a rendelésemet?
Este 18:00 -ig beérkezett rendlések másnap reggel kiszállításra kerülnek.
Hogy tudom rendelésemet leadni?
Több lehetőség van:
Elfelejtettem rendelni, mit csináljak?
Mindenképpen javasoljuk minél hamarabb telefonon felvenni velünk a kapcsolatot, mert így tudjuk a leghamarabb elkezdeni a helyzet megoldását és amennyiben lehetőségünkben áll megpróbáljuk egy másik körben kiküldeni vagy személyesen telephelyünkön át tudja venni a termékeket 1-2 órán belül.
Üzenetrögzítőre adtam le a rendelésemet, meg fogom kapni a kért árut?
Természetesen igen, az üzenetrögzítőn hagyott megrendelések minden esetben feldologzásra és kiszállításra kerülnek.
Milyen adatokat kell megadnom, hogy tudjak rendelni?
Számlázási nevet, címet, adószámot, valamint szükségünk van a szállítási címre egység megnevezésére, nyitvatartási időre (amikor át tudják venni az árut) kapcsolattartói elérhetőségre (akivel kédés, kérés, pobléma esetén tudunk egyeztetni) átvétel kívánt időpontjára (2órás időintervallumot kérünk megjelölni)
Különleges kérdésem / kérésem van, melyik számot hívjam?
A 06 30 900 35 92-es telefonszámon hétfőtől vasárnapig 06:00-22:00-ig
Milyen értékhatárban szállítanak ki?
Budapest területén belül nettó 5000 Ft felett szállítunk ki. Egyéb településen a távolság és a megrendelés méretének függvényében közösen alakítjuk ki.
Vidékre is szállítanak?
Igen, főleg nagyobb tételben rendezvényekre, eseményekre. Ebben a kérdésben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a legjobb ajánlatunkat adhassuk.
Lehetőségem van személyesen is átvenni a megrendelt termékeket?
Amennyiben megrendelte a kívánt termékeket, természetesen igen, a 1162. Bp. Monoki utca 79-81. szám alatt.